Jak przywrócić ikonę Firebug’a?

Wczoraj po restarcie Firefox’a rozszerzenie Firebug zaktualizowało się do najnowszej wersji, na pierwszy rzut oka wszystko przebiegło pomyślnie, żadnych błędów i ostrzeżeń… przeglądałem nadal swobodnie strony przełączając się raz po raz do edytora PSPad gdzie pisałem nowy moduł do serwisu ogłoszeniowego aż do momentu gdy zapragnąłem „looknąć” w źródło jednej strony… i tu mały zonk – BRAK ikony dodatku Firebug w prawym dolnym rogu na pasku stanu ?!

Nie myśląc długo wszedłem w Narzędzia -> Firebug -> Opcje -> Przywróć ustawienia domyślne… i kolejny zonk – ikony nadal brak!

Otworzyłem Firebuga z menu narzędziowego, szybki test – wszystko niby działa, ale przecież w ten sposób nie będę go za każdym razem uruchamiał, ze skrótu klawiaturowego (F12) choć nieskomplikowanego także nie mam zamiaru korzystać – po prostu bardzo odpowiadała mi ta mała ikonka która zawsze była pod myszką;)

Zatem „Quick Search” i mamy ukrytą bestię z powrotem!

1. Kliknij prawym myszy na pasku stanu (na tym co wcześniej był Firebug).
2. Z menu które się pojawiło po kliknięciu wybierz „Dostosuj…„.
3. Wytęż wzrok i odnajdź ikonę Firebuga w okienku które się otworzyło.
4. Chwyć (kliknij) i przeciąg ikonkę Firebuga na pasek stanu (w miejsce gdzie była).
5. Zakończ dostosowywanie Firefoxa klikając przycisk „Zakończ„.
6. Wróć do pracy bo czas ucieka;)

P.S. Miłego powrotu do pracy z pomocą dodatku Firebug!

Dodaj komentarz

Brak komentarzy.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skomentuj

