Matura z Informatyki (i ogólnie)

Wiem że może to dziwnie zabrzmieć, ale dopiero w tym roku kończyłem szkołę i zdawałem maturę, najważniejsze że po latach przerwy udało się znaleźć na to czas;)
Bez bicia się przyznaję że rewelacyjnych wyników na niej nie udało mi się uzyskać, a prezentują się one następująco:

Język polski (pisemny) – 46%
Język polski (ustny) – 90% [perswazja w reklamie]

Język angielski (pisemny) – 80%
Język angielski (ustny) – 70%

Informatyka – 50%

Satysfakcjonujące są tylko wyniki z polskiego, na reszcie dałem ciała… Na Informatyce wyłożyłem się na przeliczaniu dwójkowego na dziesiętny i zabrakło czasu na tknięcie zadania z Javy, ale jak na 4h przygotowania/nauki to i tak nieźle, tym bardziej że był to najlepszy wynik w Krakowie ;P hmmm kto zatem podchodzi do tej matury skoro moje 50% było najlepszym wynikiem? Na tle Małopolski wynik ten już nie był tak rewelacyjny (zrozumiałe) i uplasował się nieco przed połową – czyli jestem „średni”;P

Dodaj komentarz

Brak komentarzy.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skomentuj

