Jak włączyć Google Toolbar w Firefox 5

Uwaga: Sztuczka z Compatibility Reporter przestała działać wraz z FireFox 13!
Google Toolbar wciąż działa poprawnie jeśli dokonamy edycji jego plików install.rdf i toolbar.js – wkrótce nowy tutorial;)

Jeśli zainstalowałeś Firefox’a 5 i zostałeś powiadomiony że Google Toolbar nie został zaktualizowany do współpracy z nowym wydaniem przeglądarki Firefox, skorzystaj z prostej sztuczki aby włączyć to rozszerzenie:

Zainstaluj dodatek „Reporter kompatybilności dodatków„.
Po zainstalowaniu dodatku twoje niekompatybilne dodatki zostaną włączone abyś mógł sprawdzić czy wciąż one działają z nową wersją Firefoxa… i już twój Google Toolbar 7 działa prawidłowo z nowym Firefox 5.0 ;)

Jest to oczywiście tymczasowe rozwiązanie zanim Google zaktualizuje swój dodatek.

Screenshot:

PS: Nie wiem jak wy, ale ja przez te kilka dni bez toolbara, a w szczególności wskaźnika PR czułem się jak bez ręki ;P

12 komentarzy

  1. google nie zaktualizuje tego dodatku poniewaz na zawsze zamknal projekt

  2. Działa:) dziękuję

  3. Korzystałam już z twojej porady kiedy chciałam zainstalować Google Toolbar dla Firefox 5 (udało się) ale ktoś z rodzinki zaktualizował Firefox i toolbar zniknął. Jeśli to możliwe proszę o pomoc.

    • Dla FireFox 6 rozwiązanie problemu niekompatybilności jest takie samo jak dla wersji Firefox 5

      • Nie zrobiłeś tak, kłamiesz.
        Można z innymi dodatkami tak postąpić.
        w GT są sumy kontrolne i po jakiejkolwiek zmianie instalacja jest niemożliwa.
        Otrzymujemy komunikat, że plik jest uszkodzony..

      • Yyy, że co?! Czemu niby miałbym kłamać?! Aktualnie mamy FF7 i ta „sztuczka” nadal działa, tzn. cały czas bez przeszkód korzystam z Google Toolbar;)

  4. To proste:
    C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\[extensions]\{3112ca9c-de6d-4884-a869-9855de68056c}\install.rdf => otwierasz w notatniku, szukasz: maxVersion>5.0.* i zmieniasz na np.11 jak ja zrobiłem. I Google Toolbar działa z FF 7.0:)

  5. Zachciało mi się sprawdzania FF8… no i sobie sprawdziłem… teraz nawet po powrocie do 3.6 nie mogę się dostać do moich zakładek bo toolbar nie reaguje na logowanie ;( ten reporter kompatybilności nic nie zmienił… czy jest na to jakiś sposób?

    • Nie korzystałem nigdy z zakładek poprzez toolbara, więc nie bardzo wiem jak Ci pomóc (z czym to się je), z tego co jednak widzę funkcja logowania (z której nigdy nie korzystałem) faktycznie jednak nie działa:/… może to nie tyle co błędne działanie toolbara a drobne zmiany w systemie google?!

    • Co do samego toolbara, to jak napisałem wcześniej:
      C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\[extensions]\{3112ca9c-de6d-4884-a869-9855de68056c}\install.rdf => otwierasz w notatniku, szukasz: maxVersion>5.0.* i zmieniasz na np.11 jak ja zrobiłem. I Google Toolbar działa. Teraz mam z FF 8.0. Natomiast funkcja logowania faktycznie nie działa, bo zmienili „okno logowania” i nowy FF nie rozpoznaje. Czytałem gdzieś jak to zmienić, ale już nie pamiętam. Teraz do zapisywania zakładek używam: FoxTab.

  6. To działa jeszcze przy wersji 10.0.2:
    C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\[extensions]\{3112ca9c-de6d-4884-a869-9855de68056c}\install.rdf => otwierasz w notatniku, szukasz: maxVersion>5.0.* i zmieniasz na wyższą, ja mam 19.0 i jest ok :)

    • A aby przywrócić do działania logowanie w toolbarze należy wyedytować plik toolbar.js

      Zamień wszystkie wystąpienia:

      https://www.google.com/accounts

      na:

      https://accounts.google.com

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.